LEGE OHARA / AVISO LEGAL

Guraso eta familiei gogorarazten zaie haien umeak ez direnei ateratako argazkiak inguru pribatuetan erabili behar direla eta haien hedapen masiborik egin behar ez dela, WhatsApp eta sare sozialen erabilerari arreta berezia jarriz. Inguru hauetara argazkirik igoz gero, gogorarazten da datu pertsonalen babesari buruzko indarrean dagoen araudiak ukituak diren adin txikikoen guraso edo tutoreen adostasuna izatera behartzen duela. Batez ere, gogorarazi zentroak hezkuntza komunitateari eskaintzen dion informazio digitalera sarrera izateko aukera ematen dionean arreta berezia eskatzen dela pribatutasunaren alorrean. Kasu honetan, Intraneten adin txikikoen irudiak eremu pribatuan egon daitezen plataforma bat sortu berri dugu. Bertan Ikastolak argitaratutako irudiak eta/edo bideoak ezin izango dira zabaldu, batez ere Sare Sozial (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter…) eta berehalako mezularitza-zerbitzuak (Whatsapp, Telegram etab.) saihestuz.

Se recuerda a los padres y madres que las fotografías tomadas a personas ajenas a sus hijos deben utilizarse en entornos privados y evitar su difusión masiva, con especial atención al uso de WhatsApp y redes sociales. En caso de subir fotografías a estos entornos, se recuerda que la normativa vigente en materia de protección de datos de carácter personal obliga a contar con el consentimiento de los padres o tutores de los menores afectados. Sobre todo, recuerda que cuando el centro da acceso a la información digital que ofrece a la comunidad educativa se requiere una atención especial en el ámbito de la privacidad. En este caso, acabamos de crear una plataforma para que las imágenes de menores en la Intranet estén en el ámbito privado. En ella no se podrán difundir las imágenes y/o vídeos publicados por la Ikastola, evitando especialmente los servicios de Red Social (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter …) y mensajería instantánea (WhatsApp, Telegram, etc.).

APLIKAZIO MUGIKORRA / APLICACIÓN MOVIL

SMUGMUG ere eskura dago, bai androiderako, bai applerako. Plataforma bakoitzaren dendan eros ditzakezue, edo beheko ikonoetan klik eginez. / SMUGMUG tambien esta disponibe tanto para android como para apple. Podeis adquirirlos en la tienda de cada plataforma o haciendo clik en los iconos de abajo.

Ikastolako argazkiak ikusteko jarraitu urrats hauek (Aplikazio moduan):

Para acceder a las fotos de la Ikastola seguir los siguientes pasos(En aplicación):

1. Egin klik “FIND PHOTHOGRAPHERS” aukeran / Hacer click en “FIND PHOTHOGRAPHERS”.

2.Bilatu: URRETXINDORRA ikastola / Buscar: URRETXINDORRA IKASTOLA.

3.klik egin URRETXINDORRA ikastolaren gainean / Hacer click encima de URRETXINDORRA IKASTOLA

4.Emandako pasahitza sartu. / Introducir la contraseña proporcionada

WEB BITARTEZ / VIA WEB

Zuen seme-alaben argazkiak eta bideoak eskuragarri dituzuela jakinarazi nahi dizuegu. Ikusi ahal izateko, www.urretxindorra.eus webgunean sartu behar zarate, multimedia izeneko atalean.

Lehenengo orrian legezko testua aurkituko duzue, eta menuan argazkietan klik egin argazkiak eta bideoak ikusteko. Une horretan, argazkiak ikusteko gako bat eskatzen dizuegu, eta gako hori jakiteko Alexian sartu behar zarete, nire komunikatuen atalean.

Zalantzarik izanez gero, jarri harremanetan Ikastolarekin egoitz@urretxindorra.eus.

Os queremos comunicar que tenéis disponibles las fotos y videos de vuestros hijos. Para poder verlas tienes que acceder mediante la pagina web de la ikastola www.urretxindorra.eus en el apartado llamado multimedia.
En la primera pagina os encontrareis  el testo legal y en menú hacer clic en argazkiak para acceder a las fotos y videos. En momento se os pedirá una clave para acceder a las fotos y videos  esta clave la puedes saber entrando en Alexia en el apartado de mis comunicados.

En caso de tener alguna duda poneros en contacto con la Ikastola a través de este correo egoitz@urretxindorra.eus.
Urretxindorra Ikastola